Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

joi, 17 martie 2011

Franturi de vant

                                            vantule,vant,asculta-mi cantul,
                                            iubirea in inimi a sadit!
                                            Vantului le-am daruit
                                            sa-l ieie lin,sa-l poarte gandul
                                            celor ce cata rostul firii
                                             in adevar si in iubire.
Patimi si pofte cresc navalnic ca lianele in crang.Hatisul unde ratacitii se nasc mereu si plang...ca vulturul plutind in linistea nemarginirii.E sufletul descatusat din inclestarea amagirii.
S-a stins si teama si speranta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu