Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

joi, 17 martie 2011

Scriu,despre mine scriu...

Imi simt inima si-mi aleg gandurile...si de nu se lasa,la retusez,le conturez,pana ce in inima le fac s-ajunga!-sa-mi ajunga!-si sa tot ajunga !
           ...Pe foi imi pun
             din mii de ganduri
             cuvintele...
             La rostuiesc in randuri
             sa nu le-nveti
             ci sa le stii!
             citindu-le in nopti tarzii...
             Si voi mai scrie foi intregi
             si voi mai scrie randuri
             ca sa exprim ce nu-nteleg
             din viata...
             randuri.... ganduri ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu