Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

joi, 17 martie 2011

Sunt aici.Priveste !

Nu intreba unde sunt,unde am plecat?!Sunt aici aproape de tine si in tine...Ma invart in jurul tau si peste tine;sunt umbra ce te tine strans de mana;tacerea plina de cuvinte-n soapte spusa;sunt visul diminetilor apuse cu miros de mere coapte si nuci;sunt flori de crini  plutind pe mare;sunt sarutul ce ti-am dat si ti-am luat,cu buze fierbinti de gerul iernii;sunt inchis pentru totdeauna in sufletul tau...in cel mai frumos vis de iubire din lume....
Sunt aici,acum si atunci,intr -o dragoste ce se prelungeste in trecut si viitor - la nesfarsit,alaturi de tine...
Nu ma cauta! Priveste-ma !!!!

2 comentarii:

  1. asta parca ai postat-o si pe facebook, nu? i love it!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,este acolo,dar incerc incetisor sa le aduc pe majoritatea ,aici....E mai intim,si-mi place!

    RăspundețiȘtergere