Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

joi, 17 martie 2011

Sensibil

E iarna,frig si noapte!
in intuneric singur sunt
imi striga crivatul in spate
si in auz,suieraturi de vant.
Ma strang in haina larga si prea rece
sub care arde -jar mocnit
durerea ce nu vrea sa plece
sunt inghetat si foarte obosit!.
Flamand si aspru ,si hulpav
un ger cu colti de sloi
imi musca carnea trupului bolnav
si de durere ma-ncovoi.
Cu mainile -nghetate in rupte buzunare
indes silit ,in amintiri ce dor
un gand ce tipa de uitare
franturi de viata si de chip.
Sub talpile desculte-aud
cum scartaie omatu-n scancet
tanguitor si trist-de jale cant,
E bocet!
Tresar si ma-nspaimant!

Ecou de haita,umple departarea
un hau se casca,ma cuprinde
in fata-i neagra zarea
si iarna sluta,alearga si ma prinde...
Ma tine strans de mana,
ma trage cu putere,
ma leaga-n chingi de gheata
si suge dureros,cu sete,
din picatura mea de viata.
Deasupra crestetului gol
un corb ,in cerc se-nvarte
trimis in noapte ca un sol
de hatra si hidoasa moarte.
Ingenunchez ca pentru rugaciune
cuvinte nerostite tac...
Gura mea nu poate spune
ce foc mistuitor
le-a prefacut taciune.
Sa lupt: nu pot,sa plang:
-Cum oare?cand ochii-s orbi!
Din gene inghetate
imi picura cristale reci
pe fir de gheata insirate.
Sirag de lacrimi,boabe inghetate!
Cu glasul stins si ragusit
de-atata vreme de strigare
raspuns primesc,in suierat de vant
si-n vorbe prea-tacute...nerostit cuvant,
si in ninsoare... peste trup intins.
-Din nou,iarna m-a invins !...
In mica candela de-argint
un foc albastru sta aprins
In linistea amara,care m-a cuprins
o soapta dulce-mi spune:
-Trezeste-te !E doar un vis.....
Pe ochi si tample cenusii...
                           sarut dorit imi pune.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu