Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

duminică, 27 martie 2011

Siguratate

Singuratatea imi bate la fereastra
cu mana-i lunga si osoasa
Deschid si o primesc in casa
vrea s-o pun musafir la masa
de suflete,o stiu,e pofticioasa...
Imi spune sa mananc cu ea
Refuz...si ma priveste rea..
Temator ,ii fac pe plac
dorind cumva sa o impac.
Ea stie...si-mi zice sa-i cant
din suieratul ei simt vant
Incep sa-ngan fara sa stiu
balada sufletului trist,pustiu,
Nu-i e pe plac si ma opresc
de privirea-i rece ma feresc
aud cum zice sa-i dansez
sa ma ridic nu pot.Intepenesc.
Nu stiu ce fac,nu stiu ce simt...
Imi spune s-o sarut,sa o alint
mi-i greata si intepenesc..
Ea rade-n hohote prelungi
si-mi tipa:-Mai chemat si-acum m-alungi?
Ai spus ca ma iubesti si ca ma vrei
dar nici de mana nu ma iei?
Traieste-acum cu mine,ti-s nevasta
nu ma mai tine la fereastra !
De n-ai sa canti,de n-ai sa joci
nu am sa plec,chiar de ma rogi!
                                     (neterminta)
...si nici nu am s-o termin.....
Doar am sa adaug:
Atunci cand te simti singur,ti se infatiseaza siluete urate care pun stapanire pe tine...pe trup,pe suflet,pe simturi.Face din tine ceea ce vrea.Nu-ti place si nu stii cum sa scapi.Te gandesti sa fugi,dar asta nu e solutia,caci fugind o iei dupa tine...in orice loc ai fi .
Ramai pe loc !
Primul lucru pe care trebuie sa il faci ,e sa zambesti...apoi,transforma-ti zambetul in ras,da !un ras sanatos !!Hahaha...sa simti ca acest ras iti ajunge in suflet si se umple de voiosie...Apoi canta !Cauta un cantec care ar putea suna chiar si asa:la  la la laa,nu conteaza cuvantul...Auzul sa-ti plesneasca de melodie,pana iti ajunge in minte....Urmeaza sa incepi sa dansezi.Nu spune ca nu stii !Nu-i nimic,ca nimeni nu o sa te catalogheze drept vreun dansator ....Misca-ti trupul:sari,scutura-ti mainile si picioarele,rasuceste-te....
Sa nu spui acum,ca eu as dori cumva sa te fac sa arati ,ca un nebun....
Un om trist,e un om singur...nu are simturi,nu e viu...Singuratatea ce aduce cu ea?Tacere.Liniste deplina;ca si cum ai muri...Dar nu esti mort,fiindca mananci,bei,privesti...singuratatii,ii convine.Dar ,daca incepi sa canti,sa joci,sa dansezi cum sa  zaci?Cand vei face toate acestea in mod involuntar,fara sa le mai fortezi..atunci incepe sa ...iubesti !
Si fa-o cu toata fiinta ta !Fa-o ca si cum ,ar fi ultimul lucru care iti mai ramane de facut....Fa-o ca si cum nu ar mai exista nimic altceva  pe lume !!!Descopera-te si desavarseste acea lume in care vei dori s-o imparti cu cineva.....Iubeste asa da tare incat ,atunci cand gandul iti e la el,sa ti se ridice sufletul...
Deci?Nu am sa mai continui ...Ma opresc . Va las sa ...iubiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu