Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

vineri, 25 martie 2011

senzatii

Senzatia ca ceva de care ma temeam atat, a revenit! si odata cu ea si gandurile obscure ce ma imping spre un drum nestiut, dar atat de cunoscut!...dar nu-i decat o soapta...si nu ma impinge spre nicaieri..Sunt singura in pat.Nu-i nimeni si totusi , aud soapte.....neadevaruri ,care au menirea sa ma zdruncine.
De ce le aud?
De ce la ascult?....
Au disparut !In intunericul noptii formez un numar ce nu credeam a-l memora vreodata...,,alo " !
............
Soarele a rasarit !
EL este in pat langa mine,iar bratele lui puternice ma strang langa trupul lui cald.....


M-am indragostit de viata care o porti in tine !Iar aceasta viata e impartita la doi : tu care esti tu ,eu care nu sunt mai sunt  eu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu