Hei !

Dupa mai multa incercari,dupa mai multi nervi ..iata ca nu m-am lasat si am incercat din nou,sa am un blog!
Bine ati venit !
Va promit lecturi placute.
Mi-ar face placere sa lasati semne ,prin care sa va marcati trecerea pe aici !
La buna citire !

Georgeta Popa

duminică, 27 martie 2011

Scriu ....

Scriu...
Si pana sa termin ultima litera de scris ,am uitat cuvantul...
Tac...
Si pana sa incep sa vorbesc,mi-am uitat rostirea...
Spun ....
Vorbele imi sunt intortocheate si neintelese,toate..Nici nu mai stiu ce am vrut sa-ti zic...
Sa scriu?sa tac?sa ma explic?
Doar ganduri...Nu pot sa le scriu,nu pot sa le vorbesc...Pot doar, sa le tac !
,,Ce-am primit?Ce am dat?Ce-am facut?Ce-am intrebat?..."

________________________
Lasa-ma sa cred ca-ti pot fi ingerul care iti saruta genele in somn....
Lasa-ma sa cred ca-mi imbratisezi sufletul,topind frigul,tristetea si dorul,ce-mi inunda ochii...
In visul tau ,sa iti fiu inger.....in visul meu...te-astept sa-mi fii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu